Zwrot
Odstąpienie od umowy sprzedaży
Nasz sklep w pełni respektuje Państwa prawa wynikające z ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. Nr 22, poz. 271).
Zasady odstąpienia od umowy sprzedaży
- Zwrot ustawowy
- Informujemy, że zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz. U. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo do odstąpienia od umowy kupna sprzedaży zawartej na odległość bez podania przyczyny w przeciągu 14 dni od daty otrzymania towaru. Szczegóły realizacji zwrotów w Regulaminie Sklepu.
- Przed odesłaniem produktu bardzo prosimy o powiadomienie drogą mailową info@autoplusposlka.pl lub telefoniczną. To może znacznie przyspieszyć proces zwrotu.
- Bardzo prosimy o odesłanie wraz ze zwracanym produktem paragonu oraz podanie danych potrzebnych do przelewu zwracanych przez sklep pieniędzy.
- Jeżeli otrzymaliście Państwo towar niezgodny z opisem lub zdjęciem także przysługuje prawo do zwrotu lub wymiany. Jednocześnie przepraszamy za wszystkie wynikające z naszej winy pomyłki.
- Obowiązki sklepu dotyczące zwrotu 14 dniowego regulowane są ustawowo.
Bardziej szczegółowe informacje na temat zwrotów opisane zostały w Regulaminie Sklepu
- Zwrot 60 dniowy tylko w Autopluspolska.pl
- Po upływie ustawowego terminu zwrotu nadal masz możliwość odesłania do nas towaru dzięki wydłużeniu przez sklep Autopluspolska.pl terminu zwrotu do 60 dni od otrzymania produktu.
- Umożliwiamy Państwu spokojne zastanowienie oraz dajemy bardzo dużo czasu na przemyślenie decyzji zakupowej.
- W sklepie Autopluspolska.pl towar można zwrócić nawet do 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania produktu (odebrania przesyłki kurierskiej).
Zwrot 60 dniowy oparty jest na warunkach jakie zostały szczegółowo zapisane w Regulaminie Sklepu
Zwrotu należy dokonywać na adres Salonu sprzedaży Autopluspolska.pl
MOJE AUTO WOJCIECH BUŁA
Ul. WARSZAWSKA 58 05-805 OTRĘBUSY
605500500
Pobierz druk odstąpienia od umowy zawartej na odległość
Reklamacje
Reklamacje towaru
W przypadku chęci złożenia reklamacji towarów nie działających, wadliwych lub niekompletnych należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta. Formularz reklamacji możesz pobrać poniżej lub wyślemy go do Ciebie mailem. Możesz także złożyć reklamację podając:
- Numer faktury
- Opis usterki
- Datę stwierdzenia usterki
- Zdjęcia wadliwego towaru
- Adres, pod którym znajduje się reklamowany towar
- Reklamacje uszkodzenia przesyłki w transporcie
W przypadku stwierdzania uszkodzenia przesyłanych produktów w transporcie należy skontaktować się z biurem obsługi klienta oraz przesłać na adres sklep@autopluspolska.pl następujące dane:
- Protokół szkody spisany w obecności kuriera – jeśli po otwarciu przesyłki stwierdzisz uszkodzenia, należy natychmiastowo skontaktować się z firmą kurierską. Kurier zjawi się ponownie w celu spisanie protokołu szkody. Zeskanowany dokument należy załączyć do zgłoszenia reklamacyjnego
- Zdjęcia uszkodzeń towaru, możliwie najlepiej pokazujące stopień oraz rodzaj uszkodzeń
- Ilość i rodzaj uszkodzonych produktów
- Numer faktury lub paragonu, nazwę firmy / dane osobowe na jakie zostało złożone zamówienie lub numer zamówienia
- Reklamacja rozbieżności zamówienia z otrzymanym towarem
W tym przypadku należy również skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta pod nr telefonu: +48 605 500 500 lub pod adresem info@autopluspolska.pl. W tym przypadku zgłoszenie musi nastąpić w ciągu 4 dni od momentu otrzymania zamówienia. W zależności od zaistniałej sytuacji, zostaną podjęte kroki w celu wyjaśnienia niezgodności oraz dostawy prawidłowego zamówienia.